Jobb !!

Jaha nu sitter man på jobb o funderar på vad man ska göra senare idag :) ska  antagligen sticka o göra något med roy och noak, kanske kan bli roligt xD men nu måste jag jobba vidare så jag kan tjäna litta pengar tills på fredag då jag slutar med att jobba här i simrishamn:D
Jag ska hälsa till Julia att hon är den mäst underbara, söta, roliga, trevliga personen som finns<3... finns knappt ord till att beskriva den tjejen för att hon e så BRA bara och inget kan ändra på det:D Älskar dig för den du är <3<3
Puss på er alla som vil ta er sin tid att läsa min blogg. :D <3<3<3

Kommentarer
Postat av: juliia kung :)

aw hjärtat :o

så gullig du är :D

du är med jätte mega underbar o sööt :D

skit snäll osse ;o

måste tträffas snaart ((:

älskar dig <3

2010-01-07 @ 21:06:07
Postat av: Melinda drottning<3

julia ? :D<3

2010-01-08 @ 02:13:56
URL: http://jambiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0