Heeej :D

Då e det sista dagen jag är i simrishamn nu hos min mormor och morfar och det det varigt ganska roligt men drygt ibland för man känner ingen här typ så det blir litte långtråkigt ändå, fick 1200kr igår från jobbet.

Idag firar vi min lillebor emekas födelsedag:) Och sen vid 6 tiden blir det fest hemma hos Katrin och sen vid 10 tiden ska jag ta bussen in till malmö, och förbereda mig till skolstarten :D<3, men vu hörs nu för jag ska sätta mig i bilen  nu o åka tillbaka mot N.åby<3<3
Puss <3Om ni undrar vem det e på bilden så har ni gissat rätt xD :D Det är jag :D tssss hihi
Puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte du mex:P

2010-03-07 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0