Carro <333

Hej på er alla förlåt för att jag inte la in något igår men hade inte tillgång till internet :D nu hade jag tänkt berätat litta om carro som ville jag skulle skriva ngt om henne<3 är en underbar vän, en sån vän man behöver när allt är skit och man inte har ngn att prata med så förstår hon en, och hur man har det i livet. En tjej man kan lita på och tycka e sööt/snygg. <3 Hon är en person man känner sig trygg med och kan snacka om vadsomhälst och inte blir arg om man skriver ngt konstigt till henne :D <3. så nu kommer jag inte på ngt mer om denna underbara människa.<3

Puss <3Puss <3<3

Kommentarer
Postat av: Carro <33

nawe tack lill pojk :D:D

Jadu jag har erfarenheter (;

phahah du glömde dampigaste x)

du e bara för bäst, och vi MÅSTE träffas nån dag :d <333333333333333333333

2010-01-13 @ 14:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0